Wednesday, September 28, 2016

449 Wordless Wednesday : Sorry

Wednesday, September 28, 2016
Hi,



Lama tak buat wordless Wednesday. Hari tu pergi Melaka. Seronok memang seronok tapi biasa la kan bila dah ramai ramai ada je yang tak puas hati. Aku la tu. Aku termarah kawan aku ni sebab aku sesat. Sesat jauh pulak tu. Aku mula mula nak kawal rasa marah tapi terkeluar juga rasa marah tu, termarah kawan aku depan orang ramai. Huhuhuhu. Aku menyesal  termarah kawan aku. Totally bukan salah kawan aku ni, sebab dia tak drive pun. Tapi dia jadi mangsa marah aku pulak. Malam tu terus pm kawan aku ni minta maaf. Sorry sesangat. Dan sekarang dah ok dah. Hehehe. Aku kalau orang tak maafkan aku, aku takleh tidow. Tapi sekarang dah nyenyak dah tidow. Hehehe. Eh terpanjang pulak taip nye. Kikikikiki.





xoxo & hugs
eimanhikmah

1 comment:

nuyui a.k.a miss YUI said...

tkpe skurgnya ada perasaan menyesal dan mohon maaf balik =)