Monday, May 9, 2016

436 Lamanya Tak Update Blog! Kuih Kapit Kuih Kapit!

Monday, May 9, 2016
Hi,


Ya Allah, dah 2 bulan tak bukak blog ni. Banyak kisah terbengkalai. Huhuhuhu. Bagi aku banyak la jugak. Ala ala diari gitu. Ni gara gara tak sempat pastu takde internet pulak. Sampai la aku terpaksa subcribe internet wifi U Mobile sebab boleh connect dengan laptop ni haaa. Last update 11 March pastu hari ni dah 9 May. Dah dekat 2 bulan, matilanakkkk. Hahahaha. Kalau cuti pantang bersalin, dah nak kena masuk office dah kikiki. 




Ehmmm nak start cerita apa ek. Gambar gambar holiday aku tak edit lagi. Nanti pas siap edit baru boleh up gambar holiday. Banyak gak holiday tahun ni. Haaa tengok, belum hujung tahun, aku dah berapa kali holiday. Backpacker style. Hahaha. Holiday hentam keromo. Holiday bajet. Takde datin datin sangat. Tapi tak sempat edit lagi. Tunggu edit dulu la baru la cun. Hehehe.




Cuma aku nak kabor, aku dah start niaga sikit sikit. Nak puasa pastu nak raya kan. Aku jual Kuih Kapit Chocolate dengan Kuih Kapit Peanut Butter mengancam! Haaa mengancam giler sebab Kuih Kapit ni memang marvellous rasa dia. Aku jual kt office, sekejap je dah habis. Laku keras beb! Kalau aku tengok orang jual kt facebook kebanyakan jual RM25 tau. Tapi dengan aku, aku jual RM20 je. Haaaaa. Mengancammmmm tak. Murahhhh pastu sedapppppp. COD boleh tapi kat station minyak Giant Batu Caves. Kat situ aku boleh delivery. Free je delivery tapi dengan syarat pembelian 10 botol ke atas. Pakat la satu office, beli ramai  ramai banyak banyak kannnn. Nak order boleh whatapps kt nombor 0122804364. Aku ulang semula, 0122804364. Hehehe.






Big Love,
eimanhikmah

1 comment:

Nana said...

sedapnye kuih kapit peanut butter...
yummy!!!!