Friday, February 12, 2016

418 Movie Deadpool : Feel The Love

Friday, February 12, 2016
Hi,




Siapa dah tengok movie Deadpool? Aku aku. Hehehe. Semangat tengok awal2. Selalunya jarang tengok movie yang baru release camni. Tapi aku tengok review movie ni besttttt. Semangat la jugak pergi tengok awal2. Sekali sampai TGV, amik kooo ramai gilerrr chinese. Beratur memang panjang. Tapi aku bajet, diorang tak tengok punya movie omputih. Yess tekaan aku betul sebab diorang lebih banyak tengok movie The Mermaid, Monkey King dengan The Eat. Sebab tu movie chinese. Biasa la kan, Gong Xi Fatt Choi kan, banyak release movie chinese je la. Kalau diorang tengok Deadpool confirm dah sold out dah tapi ada lagi seat untuk kitorang. Yeay yeay.


Beratur dalam 20 minit. Kitorang ingatkan nak redeem tiket free tapi seat untuk tiket free dah penuh pulak. Dan ada seat bawah jek. Line C. haaa memang mendongak la jawabnya. Beli je la. Nasib baik movie ni best woooooo. Aku dah la minat sangat Ryan Reynolds ni. Hikhikhikhik. Movie ni kelakar tau. Aku duk pakat gelak je. Sebab dia hero yang sengal2. Ada ke dia penat2 kumpul senjata nak pergi serang, pastu boleh tertinggal dalam teksi pulak. Hampeh betul. Dia hero yang kepoh. Asyik bercakap je. Hahaha. So movie ni, dari awal sampai akhir memang tak boring arrr. Kelakor sepanjang masa.




Apa kata korang pergi tengok dah. Tapi movie ni 18sx la. Jangan bawak kanak2. Kelakar tapi ganas. Huhuhuhu.






Comel kan posted Deadpool. Aku nak posing cm Deadpool tu tapi malu depan tu ramai orang. Hehehehe



ok bye!
eimanhikmah

8 comments:

Falsya said...

alaaa mmg nak tgk...tp kene transit anak dulu baru boleh gie tgk..hehehe

aRz MoHa said...

Hai nurul eiman. Terima kasih singgah arzmoha.com. Maaf lambat balas cuti seminggu.

Deadpool macam best tapi belum tengok lagi. Sejak ada anak memang kurang tengok wayang. Cerita aksi atau cerita kelakar?

Fyda Noh said...

Pelik dengan orang yang komplen cerita ni x seusai tuk kanak2.. dah sah2 rating dia 18sx..

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui lama tak tgk wyg..huhu

miss eimanhikmah said...

Falsya : transit jgn tak transit..hehehe tp sempat ke nak bersalin dah tu,,hehehe

miss eimanhikmah said...

aRz MoHa : cerita aksi dan kelakar..tp utk kanak2 tak sesuai kot..byk bahasa f..hehehe

miss eimanhikmah said...

Fyda Noh : kannn..mmg la tgk tajuk pun dah tahu..huhuhu

miss eimanhikmah said...

nuyui a.k.a miss YUI : kena tgk, movie ni bestttt.