Monday, February 8, 2016

415 Jonny Rockets, Avenue K

Monday, February 8, 2016
Hi,



Selamat Tahun Baru Cina semua orang. Yahoooo. Aku kerjaaaaaa. Hahahaha. Pelikkan, orang lain sibuk cuti, aku sibuk kerja. Ngeh ngeh ngeh. Nasib badan, kerja je la. Best wooo kerja time public holiday, jalan lengang giler pastu parking kt office murah. Hehehe. Semalam sepatutnya off tapi aku ngada2 nak wat over time. Wat la dengan geng2 selama 4 jam. Sebab double ot kan. Moh la kita claim banyak2. Hehehe.



Lepas habis2 ot semalam, member ajak makan. Cadangan makan kat Johnny Rockets, Avenue K. Aku cakap, boleh la makan kt situ. Harga boleh tahan mahal huhuhu. Tapi burger dia biasa2 je. Tapi nak try kan. Layankan je. Lagi sedap Big Burger Man kt IG tu. Huhuhu. Sesampai je, diorang tengah joget2. Kawan aku cakap, diorang memang akan joget kalau customer tak ramai atau dah settle serve customer. Best gak layan diorang joget2. Hehehe.

masa baru sampai2. 

 
haaaa dah sampai, penuh meja kooooo

ni antara yang di order. 1986 burger dgn vanilla shake.



pastu member2 aku sambung karok pulakkkkkk. aku layan setengah jam, aku chow balik. berkarok la diorang 2 jam. aku time ni dh kt umah dah. Hahahahaha. Memang bukan kaki karok la, suara tak sedap. Kikikikiki



Malam tadi bunyi mercun doom doom doom damm damm nasib baik aku boleh tidow. Kejap je dah terlelap. Nasib baik cik abg boro teman tidow peluk2. Hehehehe



ok la bye!
eimanhikmah

2 comments:

zeera lily said...

have fun dear
awk jmput singgah tmpt kita ye

Lynndamya said...

Salam, haaa aku pun baru first time makan sini mase company annual dinner aritu...serious lah berjoget2 semua staff dpd casher smpai ke chef..kalau aku, mmg aku tak nak kerja kat situ~ hahahaha....btw, burger dia sedap, besar dan jenuh aku nak habiskan..perut kecik lah konon...haha