Thursday, November 5, 2015

396 Klepek klepek Layan Dangdut Dalam Kereta

Thursday, November 5, 2015
Hi, 



Aku pernah bagitau korang yang aku jarang dengar radio sebab boring dengar iklan yang panjang lebar kt radio tu. Mengilai2 orang ketawa time iklan, euwwwww aku rimas wehhh. Pastu kadang2 lagu dalam radio ni tak best. Tapi kadang2 bukak la jugak radio kalau bosan dah dengar CD. Hehehe.



Aku burn CD tu so ada lagu macam2 termasuk lagu dangdut. Hahahaha. Kalau orang lain masuk kereta aku pastu dengar CD aku memang boleh ting tong jap. Sebab lagu macam2. Ada lagu omputih, lagu jiwang karat, lagu melayu asli, ada marhaban pastu ada sekali dangdut. Hahaha. 


Best pulak layan lagu dangdut weh nak2 time jem2 kan, aku selamba badak je joget2 dalam kereta. Lantak pi kalau orang nampak aku cam gila. Kekekeke


Klepek-Klepek

Cintaku klepek-klepek sama dia
Sayangku klepek-klepek sama dia
Oh cintaku klepek-klepek sama dia
Sayangku klepek-klepek sama dia

Beginilah kalau sedang jatuh cinta
Mata ngantuk jadi melotot
Teleponan bicara yayang-yayangan
Pulsa habis jadi pengen nangis

Cintaku klepek-klepek sama dia
Sayangku klepek-klepek sama dia
Cintaku klepek-klepek sama dia
Sayangku klepek-klepek sama dia

Beginilah kalau sedang mabuk cinta
Siang malam terbayang wajahnya
Beginilah kalau sedang m4buk cinta
Biar jatuh terasa ada

Makanya kalau sedang jatuh cinta
Jangan suka ma!n gelap-gelap4n
Nenek bilang itu bahaya, berbahaya

Cintaku klepek-klepek sama dia
Sayangku klepek-klepek sama dia
Cintaku klepek-klepek sama dia
Sayangku klepek-klepek sama dia

Beginilah kalau sedang jatuh cinta
Mata ngantuk jadi melotot
Teleponan bicara yayang-yayangan
Pulsa habis jadi pengen nangis

Makanya kalau sedang jatuh cinta
Jangan suka ma!n gelap-gelap4n
Nenek bilang itu bahaya

Makanya kalau sedang jatuh cinta
Jangan suka main gelap-gelapan
Nenek bilang itu bahaya

Makanya kalau sedang jatuh cinta
Jangan suka ma!n gelap-gelap4n
Nenek bilang itu bahaya, banyak setannyaa





Selamat berdangdut!


ok bye!
eimanhikmah

No comments: