Thursday, October 29, 2015

394 Happy Besday Nurhana Khalilah

Thursday, October 29, 2015
Hi,



Hari ni hari jadi anak buah aku yang kedua ke 13 tahun Hoi besar dah anak buah aku. Dah period dah. Hahahaha. Nama Nurhana Khalila. Tapi selalu panggil Dikya or Ya je. Aku ucu dia selalu cari gaduh je dengan dia je. Sampai majuk2 nanges2 kalau aku kacau dia. Sama2 kepala angin dengan aku kan. Memang jadi arrr kalau gaduh. Kadang benda kecik pun boleh cari gaduh. Hahaha. Pasal tudung pun boleh gaduh. Kuikuikui. Ape benda la ucu nye pun boleh gaduh dengan anak buah sendiri. Hakhakhakhak.


Takde celebration lagi ape2 sebab tak balik kampung pun. Tunggu bulan 12 kang nanti ahh. Time ramai2 balik kampung untuk wedding ateh nanti. Just nk wish Happy Besday Dikya, walaupun ucu suka cari gaduh dengan Ya pasal tudung tapi ucu selalu jugak hadiahkan Ya tudungkan. Hehehe. Belajar rajin2. Tak lama lagi nak PT3 pulak kan. Nanti la bonus baru ucu belanja makan best2 eh. Hehehehe.

Ucu loves Dikya!








ok bye!
eimanhikmah

No comments: