Thursday, August 27, 2015

373 Hitman Agent 47

Thursday, August 27, 2015
Hi,


2 hari hilang sekejap. Hehehe. Busy melampau sampaikan buat report pun kelam kabut pastu bos call Tanya macam2 aku dah blur. Esoknye terus bos bagitau jangan bagi budak baru kerja buat report. Hahaha. Aku suka la sebab takyah buat report yang pening tu lagi. Hahaha.



Nak bagitau. Aku hari tu tengok movie Hitman. Aku dah bgtau awal2 kat kawan, yang movie Hitman ni boring sebab yang kt Fox Movie Premium pun boring. Aku tak pernah tengok habis pun yang kt tv tu. Movie action tapi slow. Dia banyak main saiko2 je. tapi last2 tu beli jugak la tiket movie. Macam biasa, sampai wayang kul 11malam, kul 11malam jugak la aku terus masuk wayang. Hehehe.



Movie ni mengisahkan Agent47 yang berhentikan program Agent ni. Dia cari anak pengasas program Agent ni untuk bunuh pengasas tu. Lebih kurang la sebab movie tak best kan. Aku tengok pun nak ngantuk. Kang kalau rajin, nak tengok movie Pixels pulak la. Ada boyfriend tua I, Adam Sandler. Hahaha.







ok nak sambung kerja. Chaiyokkk.


ok bye!
eimanhikmah

No comments: