Thursday, July 23, 2015

356 Eid 1436 : Awesome Raya day 2 & 3

Thursday, July 23, 2015
Assalamualaikum…


Raya kedua lebih terima tetamu je. Tapi pagi2 tu dah kuar breakfast nak makan roti canai. Bila semua orang serbu mamak pagi2, mamak pun pening daaa. Mintak roti pisang, pisang takde. Hahaha. Takpe lah, makan apa yang ada je. Iolls ok je.

Round bandar kejap. Teringin sangat nak pergi tambak Pontian tu. Dah siap tambak sampai tengah laut. Panas berdesing pun nak amik gambar jugak. Hikhikhik.









Balik dari sini, terus ayah call cakap sepupu sepapat nak datang rumah. Cepat2 balik masak mihun sup.  






Pastu ada lagi sepupu datang beraya tapi tak sempat nak bergambar sebab datang malam sangat. Esoknye aku dah balik KL sambung keje. Huhuhuhu.









Selamat Hari Raya semua!


ok bye!
eimanhikmah

1 comment:

Ezy Loy said...

selamat hari raya awak!