Thursday, July 23, 2015

354 Eid 1436 : Awesome Raya!

Thursday, July 23, 2015
Assalamualaikum..



Semalam aku kerja 13 jam oi. Flat betul bila sampai rumah. Ni gara-gara opismate sambung cuti raya, kena cover kerja diorang. Nasib baik hari raya, sambil buat kerja ngap2 kuih raya biskut raya. Hehehe. Orang lain duk up gambar raya, aku nak up jugak. Hehehe. 


Raya ni, aku confirm ah balik rumah mak ayah aku. Belum ada mak mertua lagi. Hikhikhik. Nasib baik ayah aku tempah burasak, so memang senang je kemas rumah, masak2 semua. Sekerat hari je dah settle semua. Kuih raya semua kuih tunjuk2 n kuih tempah je. Semua pakat malas2 raya tahun ni. Tapi raya tetap meriah la. Tengok gambar jap lg. Senyum jekkkk semua orang.



Up gambar dulu lah. Ni masa raya pertama. Layannnnnn.









Ni lepas2 solat raya. Alhamdulillah dapat solat raya tahun ni. Sebab tahun lepas tak sempat sebab kuar rumah je orang dah bagi salam dah. Hahaha. Tahun ni bangun2 awal2, makan cepat2 terus kuar rumah. Sempat berjemaah raya kat masjid. Lepas habis solat, ada makcik indon ni tegur, minta amik gambar sama2 sebab dia nak anta ke anak dia kt Kalimantan. Dah selamat anta tapi raya ke-4 baru sempat anta. Hikhikhik. Sorry makcik, maap zahir batin.






ni masa kt umah nenek, ni makcik2 belah sepupu ayah. so yang muda2 tu semua 2 pupu 2 papat.

ni masa siap2 nk pergi beraya rumah nenek

ni masa beraya rumah along.


dengan anak buah, kak ain & kak ya

ni kat depan rumah nenek. 

ni family bag apik auk dengan affan. diorang tak raya rumah sini, dia raya rumah mertua dia dulu.

caliph busker in the houseeeeee. Hahahahah

mak ayah's anak daras. Hehehehehe
selanat pun bolehhhh. malas nk edit dah. ni la gambar family aku time hari raya. purple theme + turqoise theme.


ucu with nieces & nephew





Dah beraya sana sini. Penat dah. Balik rumah. Kroh kroh semua orang. Selamat hari raya semua. Maaf zahir batin.



ok bye!
eimanhikmah