Saturday, July 11, 2015

352 Mission 10kg : Faileddddddd

Saturday, July 11, 2015
Assalamualaikum..


Dah minggu terakhir berpuasa. Diet aku ke laut ke gaung dah. Hohoho. Aku nak maklumkan mission 10kg aku faileddddddd. Hahaha. Turun takat 4kg je. Hahaha. Serupa macam tak turun. Ni kalau ada yang baca blog aku ni, mesti cakap aku hampeh. Hahaha. Memang hampeh pun.  



Minggu lepas cam aku tak rehat langsung. Balik kampong 2 hari, sampai rumah abang aku tengah malam, esoknye aku dari rumah abg aku terus perg kerja. Kerja tengahari balik malam, buka kt office je. Bila tengok orang buka makan nasi, takkan nak tengok je. Order jugak lah nasi. Kuih macam2 makan. Potluct dari boss lagi. Potluck dari officemate lagi. Memang banyak la makan. Hehehe. Murah rezeki. Alhamdulillah.



Sekarang aku nak settle order kerepek. Aku jual kerepek. Tapi tak banyak la. Ada la sikit2. Tolong bisnes abang aku. Aku jual murah dah tapi ada jugak yang carassssss. Eee geram tapi takpelah, rezeki masing2. Aku settlekan order je. Pastu taknak jual dah. Memang hati tak kental aku ni. Hikhikhik. Kang kalau rajin, aku nak wat lagi. Bila bisnes ni, tak sentuh duit gaji. Tu yang best. Huhuhu.


Aku nak countdown raya. Yeayyyy.


               



Ok bye!

eimanhikmah

1 comment:

Norain Binti Omar said...
This comment has been removed by a blog administrator.