Wednesday, June 17, 2015

334 Syukur Ramadan 1436

Wednesday, June 17, 2015
Assalamualaikum..

Yeayyyy esok puasa. Malam ni dah boleh terawikh. Tapi aku kerja. Terawikh lepas balik kerja je la. Barang dapur satu pun tak beli lagi. Kang kalau aku serbu NSK malam ni mau nye jem dalam tu. Dalam NSK pun boleh jem tau. Matilanakkkk. Memandangkan puasa tengah bulan, memang idoklah boleh nak makan lauk bazar Ramadan tu hari2 kan. Lagi pun kerja, memang tak sempat nak pergi. Tahun ni kejap je dah puasa. Dulu kecik2 puasa selalu hujung tahun, sekarang tengah2 tahun dah puasa pastu raya.

Dengan ini aku nak mengucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puasa. Aku nak minta maaf kalau ada salah silap. Aku sentiasa nak memperbaiki diri tapi kadang2 terpesong. Bukan terpesong apa, kadang2 aku buat dosa bertingkat2. Pastu rasa menyesal. Semoga Allah ampunkan aku. Amin Ya Rabbal Alamin.


 
Boro nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua. pose jgn tak pose. boro takpe tak pose sebab boro nak jadi gendut cm mama boro. hikhihkhik

ok bye!
eimanhikmah

2 comments:

Nurzakiah Hanum said...

Selamat berpuasa esok

ComelComot said...

Selamat menjalani ibadah puasa.

Salam singgah, ada masa jemput baca ..
http://comot-pink.blogspot.com/2015/06/ikan-kembong-masak-stim-dari-sdtkc.html