Monday, May 18, 2015

310 Lemau

Monday, May 18, 2015
Assalamualaikum..


Weekend lepas aku cuti dan aku berjaya duduk rumah je lepak2 depan tv. Hahaha. Ada la kuar sikit pergi cari roti pastu pergi bayar bil tenet. Tu pun kuar tak lebih 3 jam. Memandangkan tenet kena potong, jadi aku duk diam2 depan tv. Hari tu aku cakap nak polish kete tapi malas ahhh. Hari ni masuk keje sudah. Biase la isnin, lemau sikit nak2 aku puasa hari ni. Nak buka puasa apa eh. Malas ahh nak taip bebanyak hari ni. So isnin ni be like,


Hahaha. Tak senonoh kan aku. Masuk2 keje lemau lagi. Spirit spirit come to my world.


bye!
eimanhikmah

No comments: