Wednesday, May 13, 2015

307 Wordless Wednesday : Penenang Jiwa

Wednesday, May 13, 2015
Assalamualaikum…

Selamat hari rabu lagi sekali. Tadi aku masak Ayam Masak Kurma. Pedasss giler sampai panas perut aku.  Hahaha. Tapi sedap, makan sorang2 pun bertambah2 nasik nye.

Aku ni kan sangat boros. Baru tengok Insta orang jual tudung, aku dah tergoda, orang jual kasut aku tergoda, semua lah tergoda. Jadi untuk membantutkan impian aku tuh, aku telah unfollow Insta2 orang yang ada potensi nak pengaruh aku shopping kt situ. Hahaha. Tak pengaruh pun aku dah shopping belas2 helai tudung online untuk bulan ni. Matilanakkkkk. Hahaha.


Eh nama pun Wordless Wednesday kan, tertaip banyak pulak. Hehehe. Hati aku tenang tengok anak2 bulus aku makan. Letak makanan kat 3 mangkuk, semua datang makan serentak. Love all my kucings!

Lucy, Boro, Loki

si manja, si cool, si nakal


Tak sabar nak habiskan kerja untuk minggu, lepas tu weekend ni aku cuti. Ehmmm pergi polish kete cm best je. 


ok bye!
eimanhikmah

No comments: