Friday, April 24, 2015

295 Food Lover : Roti Telur Cheese

Friday, April 24, 2015

Assalamualaikum..


Sejuk betul time tidur tadi. Aku dengan kak teha aku tidow guna 2 kipas. Bila dah tutup 2 kipas tu pun aku sejuk lagi tapi mata takleh nak pejam dah. Nak kata cukup tidow, aku tidow lambat malam tadi. Huhuhu. Bangun2 aku terus kemas rumah, vacuum rumah pastu lipat baju sebakul. Sebenarnya 2 bakul tapi aku asingkan baju akak aku, baju dia lipat sendiri. Huahuahauahua.

Tentiba aku nak makan roti telur cheese. Mak aku watkan untuk kak eda hari tu pastu post kt fb. Cam sedap pulak. Aku wat 4 keping. Perghhhh kenyang gilerrrr. Sampai sekarang kenyang lagi. Hewhewhew. Alaaa resepi tu aku google je. Nak bagitau pun segan. Telur tu aku kacau letak garam dengan gula sikit. Perghhh makan pulak dengan Milo. Sambil makan diteman Tengku Zaril aku tu, memang mantopppp. Tengku Zaril tu aku tengok yang aku rekod semalam. Gittewwww.


 
nampak tu cheese tu melelehhhhhh

roti telur cheese with milo


Sekarang kat office tengah main bingo. Silent bingo. Nombor2 yang naik diorang letak kt big screen kat office. So semua orang nampak. Aku macam biase kalah sebab 4 nombor je naik. Huahuahua. Kat office ni kadang2 ada main games untuk kurangkan stress staff2. Aku kadang2 join, kadang2 tak. Hehehe

kalahhhhhhhhhh

pemenang hari tu dapat hadiah RM300 hokeyyy. Takde rezeki aku nak menang. Huhuhu


ok bye!
eimanhikmah

3 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

I like roti cheese..
Tetiba mcm teringin nk buat.

miss eimanhikmah said...

Miss Mirror : buat laaaa..senang jeee

Roziah Muhammad Nor @ Cie said...

memang sedap. selalu buat untuk anak2. cie selalu letak button mushroom dengan bawang besar cincang.