Friday, April 17, 2015

289 Boro Lucy Dating

Friday, April 17, 2015
Assalamualaikum..


Alhamdulillah bersyukur pada Allah. Kerja hari ni best je walaupun 2 orang je dalam team bekerja hari ni. Esok aku kerja pagi pulak kul 8 pulak.  Memang balik ni aku mandi, solat terus tidow. Nasib baik esok sabtu, boleh la bangun lambat sikit. Jangan terlajak tidow cam tadi jugak sudah la. Huhuhu


Hari tu aku balik kampung aku bawak balik anak2 bulus aku. Diorang behave je sepanjang jalan. Cuma Boro je yang susah sikit sebab dia paling kurus, dia boleh menyelit bawah seat. Pernah sekali tu, dia boleh masuk bawah dashboard kereta. Korang bayangkan, dalam dashboard tu yang menuju ke enjin tu. Aku kena tarik dia kuar. Aku kena baring kat pedal minyak tu untuk tarik dia kuar. Aku tau dia sakit bila aku tarik dia kuat2, tapi kena la jugak tarik dia sebab dia taknak kuar. Boro Boro, walau cmner pun aku tetap sayang Boro aku.


Masa aku drive hari tu, Boro boleh menyelit bawah seat. Aku raba2 kiri kanan tak rasa bulu dia. Ahhh sudah, kena berhenti tepi cari dia. Ohhh rupanya duk bawah seat. Sebab Lucy dengan Loki tak muat nak duk bawah seat. Dah lama aku drive, baru Boro kuar dari bawah seat siap bermanja2 dengan Lucy. Dating pulak berdua. Hehehe


Yang Loki jgn cakap lah, dari Johor sampai KL mmg du katas riba. Dah la berat, lenguh kaki kitewww.

 
aksi kissing2  hahahaha


dating Boro dengan Lucy
dua budak baik
ni Loki yang duk atas riba je sepanjang jalan








Peneman jiwa lara hamba.

ok bye!
eimanhikmah

2 comments:

Farrah MF said...

Bestnya anak2 bulus behave bila bawa jalan! Kucing akak seekor je,..nak bawak gi vet je pun, dia 'menyalak' sepanjang jalan macam kena dera!

miss eimanhikmah said...

kak Farrah : behave la jugak..tp masa ni ada peristiwa, Boro yak yak kt dalam cage dia..haha