Friday, April 17, 2015

288 Nasi Lemak Wak Kentut

Friday, April 17, 2015
Assalamualaikum..


Amboi ligat sgt aku update blog hari ni. Sebelum aku busy kan. Hari ni kerja so so je, jadi ada masa ni aku update blog. Sampai bos aku kt depan jerit panggil nama aku ‘eiman you tak baca email ke? Meh sini I nak bagi ceramah’. Tersipu2 aku pergi jumpa dia. Haha. Bos bukan nak ceramah, nak tanya pasal kes customer je. Hehe.

Masa hari tu aku balik kampung, aku ajak along aku makan kat Nasi Lemak Wak Kentut. Betul, kedai tu nama Nasi Lemak Wak Kentut. Kedai makan ni kt Kulai. Alang2 pergi Kulai hari tu sebab nak beli barang keperluan ayah nak pergi umrah terus kitorang pergi makan kt sini. Sedap! Tu yang terlintas kt kepala time makan is sedap. Nasi sedap, sambal sedap, ayam goreng sedap. Semua sedap. Dia siap bagi epok2 gulung lagi. Aku sapu semua bagi habis. Nama je nampak tak menyelerakan tapi aku makan selera sampai licin pinggan. Haha

Sapa2 datang sini, boleh la datang kedai ni. Maps kedai ni korang cari sendiri. Aku tak tau. Hahaha.



 Meh layan gambar.

ni lah kedai nye, warung je tepi jalan
option lauk nye memang ayam goreng je
yummm yummm
sedapppppp
epok2 gulung yg aku bgtau tu
along dengan dik ya
dari kiri : ain, kak teha, dikpah, aku, along & dikya
bila dah kenyang
aku siap tapau untuk mak, ayah, abg apik aku n syira



Orang kata, Nasi Lemak Antarabangsa sedap jugak. Bila eh boleh makan.



ok bye!
eimanhikmah

8 comments:

Farrah MF said...

Wah, nama nasi lemak ni boleh buat orang teringat-ingat hihihihi

miss eimanhikmah said...

kak Farrah : mmg teringat selalu..lepas ni mesti selalu makan sini

muhammad nizam said...

Uniknya nama kedai...

Asyik Izas said...

nama kedai tu pelik tp makanan nmpk sedap..:)

miss eimanhikmah said...

muhammad nizam : ha a unik,,hanya di Kulai.hehehe

miss eimanhikmah said...

muhammad nizam : ha a unik,,hanya di Kulai.hehehe

miss eimanhikmah said...

Asyik Izas : mmg pelik tp mmg sedap..

Mrs.Wanida said...

bolehlah cuba nanti.. selama ni dengar2 je..