Tuesday, April 7, 2015

282 kenangan lama mengusik jiwa

Tuesday, April 7, 2015
Assalamualaikum..


Yeayyy kt kampung dh. Gigih aku bawak anak bulus aku balik sekali. Sian pulak nak tinggal. Behave semua dlm kete td,i olls boleh speed kete smpi 130km/hr gitewww. 3jam lebih iolss sampai umah along. Pergghhh dia masak ikan siakap masak kari,mmg bertambah2 la mkn. Haha. Dah kenyang perut baru sambung perjalanan sampai rumah mak pulak.


Lagi kegigihan ni aku update blog pakai hp. Hakhakhak cramp jari mak nakkk. Sebab aku malas gilerr nk bawak balik macbook. Aishhhh. Padan muka sendiri lah kan.


Tengah duk drive sengsorg tadi,aku memang layan cd je lam kete. Malas weyhh nk tune radio bila sampai setiap negeri. Jadi layan je la cd tu,semua lagu ada. Dikir barat ada,hindustan ada,jepun ada,pakat semua ada lah. Nasib baik aku jenis layan semua lagu. Kalau orang lain aku rasa dh pening2 lalat dh dengar lagu pelbagai bangsa ni. Hahaha.


Cun2 pulak sampai kt bandar yg aku selalu dating2 dulu,terkeluar lagu jiwang pulak. Eh terlalu pulak tempat dating2 dulu..ehh teringat pulak ke dia. Hahahaha. Kelakar dulu bercinta dgn ex bf siap dpt restu satu kampung. Siap org kampung kate kalau kitorang jadi kahwin semua pakat nk tolong rewangkan. Malangnya takde jodoh. 
Sangat2 kenangan lama mengusik jiwa aka KLMJ.



nampak tak tu ank bulus tengah duk elok je sebelum semua mengamuk nak kuar dari cage


bye!
eimanhikmah

2 comments:

Nabila Syifa said...

bestnyer drive sendirik..I nak drive tp takut jauh2.last2 simpan jela lesen dalam wallet.pakai driver xbergaji.huu

Ezy Loy said...

fuuhhh sado la drive sorg2 blk kg..
haha..
kalo ezy mmg xla drive sorg2..