Sunday, March 15, 2015

266 New Layout new features

Sunday, March 15, 2015
Assalamualaikum..

Hari ni kerja macam so so, jadi aku amik kesempatan mengadap blog aku. Hahaha. Aku tak makan gaji buta sebab kerja aku ni memang computer je, takde kerja, aku online bukak blog aku ni. Aku fikir nak tukar layout belakang tu. Tapi aku macam tak jumpa yang best best. Aku nak white simpe layout tapi tak jumpa. Iskkk mana la layout yang best best dulu dulu tu. Takpelah aku pakai yang memang sedia ada kat setting blogspot ni. Malas nak cari dah.

Bila cuba satu satu, aku suka yang aku pakai sekarang ni. Aku suka yang wide cmni sebab aku jenis taip entry panjang  panjang ntah apa apa. Jadi layout yang wide cmni yang sesuai. Lain daripada yang lain. Hehe. Sebelum ni, follower aku letak kat bawah, aku nak naikkan tapi tak reti dah. Tu yang bila tukar layout, follower aku jadi kat atas. Walaupun tersembunyi tapi still kat atas. Suka pulak aku tengoknya. Hehehe.

Ada beberapa features yang berubah. Meh aku bagitau ek. Ceh kengkonon je aku.







Cam best kan. Semua features tu tersembunyi, jadi tak nampak serabut sgt blog aku ni. Rasa teruja pulak. Padahal nak layout yang comel comel tapi layout ni ok dah. Aku tak reti dah nak wat cantik2. Hahaha.

Ok la, chow cin cau..

bye!
eimanhikmah

4 comments:

Ezy Loy said...

dh tukar rupenye..ok kemas2!!
gud job!
hehe

Macikz konah Ias nur hidayahI said...

simple layout tapi kemas

mr boroboro said...

Macikz konah Ias nur hidayahI : kite tak larat nk cari layout lain, jd pkai ni cm ok pulak..hehee

mr boroboro said...

Ezy Loy : lama2 ok pulak layout ni..tak larat nk tkar baru..