Sunday, December 30, 2012

236 Lg 2 hari jek..

Sunday, December 30, 2012
Assalamualaikum...selamat pagi...

Wahhhh sebenarnya baru je tidow kul 3pagi pastu kul 7pagi dah bangun..Mengantuk lagi..Tapi ada orang ajak pergi breakfast pulak..Hehehe

Hari ni hari ahad terakhir tahun 2012 tapi bagi saya biasa biasa je. Esok tetap kerja apatah lagi tahun baru pun kerja. Takpe la mencari rezeki namanya. Sekurang kurangnya ada jgk kerja. Hehe.
Azam? 

Seriously memang tak suka nak ada azam. Bagi saya biarlah sesuatu perkara tu terjadi dengan sendiri. Kalau ada duit lebih, boleh berjalan2. Kalau ada wat silap, cepat2 betulkan. Macam tu. Kalau tahun depan lebih kepada nak kayakan diri sendiri. Huahuahuahua..ok la tu kan. Nak kayakan diri sendiri bermakna kena kerja keras la kan. Cecing cecing cecing! Bunyi cam cacing. Tu bunyik duit tu. Hehehe

Ok la nak pergi breakfast dh ni..

Bye2 2012..
Assalamualaikum..

No comments: