Monday, December 10, 2012

233 Boro Bobok!

Monday, December 10, 2012
Salam...

Selamat malam semua. Esok semua orang kerja ke? Saya cuti. Hehe. Jeles tak? Ala tapi cuti pun saya takde pergi mana mana pun. Esok ada misi besar. Nak basuh baju 1 baldi penuh! Kenapa tak basuh hari ni? Sebab tengahari ada Melodi kt TV3. Biasa la perempuan. Sanggup tak buat apa apa sebab nak tengok gosip kt tv. Hehe. Nama pun esok cuti kan. So, basuh baju esok je la! Hehehe





MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com




Tadi pergi makan. Ada kucing 3 ekor. Comel! Datang dekat kat kitorang, kitorang kan ada bau kucing. Confirm kucing nak datang dekat.  Kucing datang minta makanan. Dah bagi makan, pastu diorang terus lepak dekat-dekat dengan kitorang. Nak tunjuk skill bergelut. Kitorang pegang-pegang, pastu tangan kena cakar! Huarrgggg berdarah kt situ jugak. Cis terus tak comel kucing tu. BORO jgk yang comel. Hehe. Sebab tu saya sayang BORO saya seekor jek! Budak Boro tu baik jek. (menangkan kucing sendiri nampak)! Hahaha

MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com



Nak tengok budak Boro yang bobok tak?




Saje nk tunjuk perut dia Bobok! Hehe. He is my bed buddy!







p/s - sebenarnya nak cerita kisah lain tapi tak terungkapkan dengan kata-kata. ehmmmm. Innalillah~~~

No comments: