Sunday, September 16, 2012

229 Selamat Hari Malaysia

Sunday, September 16, 2012
Selamat Hari Malaysia hai orang Malaysia. 



Hari ni hari ahad. Untung la siapa yang cuti hari ni pastu cuti lagi esok hari. Saya? Keje oi! Adoi boring tol. Memang takleh nak bersenang lenang. Cuma untung kerja petang. Cuma ruginya kerja sampai 12 malam. Adoi! Cuma untung nya esok dapat cuti. Nak pergi ikea! yeay. hehehe



Harap orang Malaysia tidow awal malam ni. Takyah nak call2 ngadu takleh tengok TV. Boring tol. Saya rasa orang Malaysia ni gigih nak call hari2 kt company saya tu sebab nak tanya benda yang kecik2. Common la. Boleh check sendirik kot. Paling takleh blah call nak marah. Kalau boleh la nak marah balik memang dah marah balik. Tapi ni takleh nak marah. Kang kita kena marah balik dengan bos. Cet!!



Saya rasa nak tegur sikit la orang2 Malaysia ni,boleh tak kalau call company kita tu takyah la nak marah2. Marah2 for nothing. Ternyata seperti anda sangat bodoh! Stupid you know. Tapi diorang kisah ape. Nak marah terus marah. Bongoks betul. Ada satu kes makcik ni memang bongoks betul, dia marah ada orang company kita call dia sebab tanya tv dia ok ke tak, dia call kita balik sebab takut pasal keselamatan dia. Bongoks betul. Mula2 ko complaint pastu ada org follow up ko sentap pulak. Macam2 orang. Isk isk isk..



Eh kita cerita ni bukan korang faham sangat. Takleh reveal sangat pasal kes ape kan. Hehehe. P&C giteww.. Malas! Tapi dh tercerita sikit. Tapi lantok la situ. Aku buat keje aku sudah. 



Dah kul 12 lebih. Malas betul nk buat ape2. Sekarang tengah marah kt seseorang. Rosakkan barang orang tp buat bodoh. Bila tanya cakap 'tak tau je'. Pehh yang ni memang boleh marah. Aku dah la takleh tengok rumah bersepah tak senonoh kan. Bukan suh ganti pun. Suh kemas balik jek barang korang tu. Sepah2. Dah suruh kemas kemas pastu aku barang ko taknak kemaskan sekali??? SENTAP MAK NAK!!!! 1 barang jek mak non. Boiler aku jek pun. Susunkan la sekali dengan ko nye boiler! Sengal! 



Spoiled Hari Malaysia aku! Isk isk. Kan dh terbuat entry marah-marah. Sesuatu yang aku tak suka. Kita berusaha untuk kesenangan diri kita sendiri. Bukan orang lain. Terutama orang yang tak kenang budi! 




Mencik!





No comments: