Friday, May 25, 2012

223 Stresss

Friday, May 25, 2012
Assalamualaikum...


Hari ni hari yang tersangat-sangat boring. Golek sana-sini pastu tak tau nak buat apa. Perut pulak kenapa ntah tak berapa selesa. Padahal makan je hari ni. Hehe. Pagi-pagi dah makan meehun sup depan FRIM tu. Pastu tengahari memang tak makan dah. Ingat nak makan malam ni tapi tunggu abang mengajak. Hehe.



Hari ini layan movie I'am Legend. BORING! Rupanya ada jugak cerita Will Smith yang boring. Hehe. Tapi habis jugak tengok cerita tu. Nak tidow siang pun takleh sekarang. Alamatnya nanti malam takleh tidow. Kalau takleh tidow, air mata mesti meleleh. Huhu



Apasal meleleh? Sebab takleh tidow la. Puas pejam mata tapi takleh tidow. Huhu. Sebab badan tak penat jadi takleh nak tidow. Pelik kan? 



Sekarang tengok ramai kawan-kawan sekolah sudah kawen. Junior pun dah kawen. Jeles! Jeles la sebab kita ni tak tau nk kawen bila. Kawen? Ehmm ntah la. Apa pun tak fikir lagi. Macam-macam hal nak kena fikir. Camner orang lain boleh kawen cm senang je kan. Tup tup tup dah nikah, tak lama lepas tu dah ada anak pulak. Bestnye kan. Rezeki orang. =)




Sekarang berangan tengok baju pengantin. Berangan jek. Tu je mampu. Tapi tengok je lah. Kita gemuk. Mana ada baju muat kan. Berangan jek lebih. Sedih.


Tengok header picture kat atas. Takde kerja. Takde kesenian langsung. Tapi okla dari takde. Hehe.



p/s : Baru lepas balik makan. Entry tergendala. Tadi beriya nak cerita macam pastu terus ehmmm takpe laa. Down =(


ok bye!






No comments: