Monday, May 14, 2012

217 Saya hanyalah.....

Monday, May 14, 2012
Assalamualaikum....








saya hanyalah insan biasa.


saya berusaha untuk kesenangan saya sendiri.


saya hidup semampu saya.


saya hanyalah insan biasa.


saya gembira kerana saya gembira.


saya sedih kerana saya sedih.


saya marah sebab saya marah.


saya benci sebab saya benci.








tapi..


saya hanyalah insan biasa.


saya cinta dia dengan sepenuh hati sebab saya cinta dia.




terima kasih sebab sayang saya.












hidup ni penuh dengan cabaran.


macam-macam orang macam-macam ragam.


kadang-kadang kita menyampah dengan sikap orang yang menjelikkan.






terima kasih kepada si dia sebab selalu teman saya.


berdoa kepada Allah untuk lebih keberkatan dan perlindungan.


semoga Allah permudah perjalanan hidup saya.








One more lesson that i learned today


Smart people never always helping people.


sebab kita nak dia usaha sama macam kita usaha.








harap ada yang faham maksud saya.












salam~~~

2 comments:

shizakiena said...

Smart people never always helping people.that why

miss shizakiena said...

ye..tp kdg2 syg mintak tolong bukan bermakna saya nk tumpang sng abg tp minta teman je..hehe..ni hanya untuk org2 yg tak faham bahase je..u know who!