Tuesday, March 13, 2012

193 Blog sendiri pun lama tak tengok!!!

Tuesday, March 13, 2012
Assalamualaikum semua!!


aduhhhh mengeluh dulu sebab dah lama tak update blog ni! 

keras kekong tanpa apa2 berita dibuatnya aku! aduhhhh!

dulu pernah berjanji nak update blog ni hari2 tapi hampeh!

dah berapa lama aku tak update ntah la...rasa bersalah kt diri sendiri...(sedihnye!)

sebenarnya kan byk nk cerita,banyak sangat tapi takde masa..masa yang ada digunakan untuk buat benda lain seperti berdating! huahuahua....=p


rindu nye kt blog sendiri!

blog semakin kurus sebab kurang belaian kasih sayang...tuan punya blog semakin gemuk sebab terlebih2 kasih sayang...hehehehe...


boleh nak tunjuk gambar terlatest diri sendiri tak?

boleh lah boleh lah...hikhikhik


taraaaaa~~~~~




si alien! kepala besar, badan 'nmpk' kecik! hahahaa







nanti kalau ada masa update lg! tata!



as-salam~~~

No comments: