Thursday, January 5, 2012

181 What Are Words

Thursday, January 5, 2012
Assalamualaikum...


saya tau saya sudah ketinggalan zaman. Lagu ni sudah didengar oleh seluruh rakyat dunia tahun lepas lagi. Bajet tahun lepas seperti sudah 10 bulan berlalu padahal baru 5 hari. Hak hak hak.

Saya terlihat rancangan American Idol pada suatu malam. Oh saya bukan la peminat setia Jennifer Lopez atau Steve Tyler. ho ho ho. Tiba-tiba saya terpandang Chris Medina. Saya ingatkan dia adalah pemenang American Idol. Oh terasa diri sangat tak up to date. Dia dah tersingkir awal2 lagi. Hehe. Malu!




Saya tau dia ada lagu and video clip kt Youtube tapi saya tak pernah rasa nak tengok. Tapi malam tu terus google and jumpa kisah dia. Sangat terharu. Bagi saya cinta sejati adalah cinta pada orang yang tak cantik. Hehehe. Tu pada saya lah. =p




Cmni, mula2 awek dia sangat cantik tapi tiba2 awek dia kemalangan dan jadi tak cantik malah brain damage and OKU lagi tetapi dia tetap cinta dan sayang pada awek dia. Terharu kan! Saya sangat terharu. Sob sob sob!




Ye lah, saya sangat kagum dengan orang yang macam tu. Saya harap saya jumpa cinta sejati saya dan orang itu akan mencintai saya walaupun saya dah tak lawa nanti. Hehe. Sekurang2 nya saya bersyukur dengan kecantikan diri saya sekarang. Bukan nak memuji diri sendiri. Sila jangan salah faham. =)



Dengan ini saya mempersembahkan persembahan dari Chris Medina! Ombak ombak ombak!!. Opss ini lagu sedih,sila duduk diam2 dan menghayatinya dengan penuh keikhlasan.........






dia nyanyikan lagu khas untuk awek dia. Sangat mendalam maksudnya kan. He is one of my admire man! 











ok salam~~~







saya happy dengan kehidupan skrg. Alhamdulillah~~~

No comments: