Monday, January 2, 2012

179 Semalaman berendam dalam kolam air panas Ulu Gedong

Monday, January 2, 2012
Assalamualaikum semua!!

Sihat tak? Hehe

Saya sihat dan bertambah sihat! Haha

Tapi risau gak,kenapa ntah semakin gemuk sekarang. Tibe2 rasa tak tau kenapa boleh gemuk. Haha. Rezeki murah. Alhamdulillah!


Boleh tak taknak cerita panjang2 n terus nk tunjuk gambar sahaja masa pergi berendam kt kolam air panas. Hehe.

Pergi lewat dan sampai pun lewat. Rupenya tempat ni memang buka malam jek. Makin malam makin ramai orang dan makin penuh kolam! Tapi ape aku kisah. Aksi2 rendam merendam di lakukan sehingga ke saat akhir! Haha.

Saya orang terakhir antara kawan2 yang keluar dari kolam dan diorang menunggu saya mandi sebelum balik! Haha.

Tetapi mereka meninggalkan saya masa bergambar beramai2 sebelum bertolak balik! Cettttt~!

Best gilerrrr mandi kolam air panas walaupun rasa sesak dada sikit sebab wap masuk dalam hidung!


Meh saksikan gambar. Enrty penuh gambar ekkkk. Hehe



ni petang sebelum bertolak.

baju flowery sgt! hehe

my lovely sista sarah!

si comel chah!

dah sampai! kul 10 lebih malam~~

cr port terbaik nak lepak! 

doy with gebu

me with gebu!



BBQ time

yummy yummy



jang gigih!



msg dia tp dia nk tido! cetttt

org pertama berendam dan org terakhir berendam! haha


my sweet frens!



dinner saya!


tapi kaki berdarah sebab sepak tmpt bakar ayam...sakit~~

before balik...saya sudah wangi! hehe

sweet lady!





g-forceeeeee~~



berangkat pulang..baca doa dulu~~~




best sgt masa pergi sini. keluar dari kolam badan berasap2. hehe


Masa ni sampai hotel kul 5 pagi. Nasib baik tak kena marah! Hahaha



Selamat membaca n menonton gambar. Hehe



salam~~~

No comments: