Thursday, September 29, 2011

166 Seriously baju Memey sangat lawa!

Thursday, September 29, 2011
Assalamualaikum semua!!


Watpe tu? Dah breakfast? Eh dah nak tengahari dah. Hehe. Mesti mak2 korang tgh sibuk masak kt dapur tp korang pulak dok main blog ni kan. Teheee. Oooppsss terkena batang hidung sendiri! =p


Hari breakfast nasi impit dengan kuah kacang. Mak yang masak. Marvellous! Takde sape boleh lawan. Kihkihkih!




Dari minggu lepas kalau kita tengok ruangan gosip, semua cerita pasal perkahwinan Memey dan Norman. Saya takmau cerita pasal kisah2 diorang yang dulu2 tu. Tak baeeekkk tau! Ingat tu tak baeekkkk tau. Hehehe


Saya cuma suka tengok baju yang Memey pakai masa wedding dia. Seriously sangat lawa! Lawa giler! Giler lawa! Pehhhhh memang jeles lah! Start dari baju dia nikah, pastu potong kek, pastu resepsi kt rumah dia, pastu n pastu lah! Hehe


Semalam majlis resepsi dia kt KL kan. Dan baju Vera Wang buatkan untuk dia pun sangat sangat lawa! Helllooooo bukan semua orang dapat baju Vera Wang tau. Kim Kardashian pun pakai baju Vera Wang. Hari ini saya tengok kt gosip2, baju yang Memey pakai tu sangat lawa! Ehhhh ni memang pujian sepenuh hati ini. Hehe


See see.....

baju time nikah

baju resepsi rumah dia kot

baju sanding memey

gaun vera wang

another Vera wangs gown



Kalau la dapat baju baju secantik tu masa hari saya kahwin. Chewaaahhh! Dengan mutiara2..berlian..lip lap lip lap..Dari mula dia kahwin,saya tengok detail baju Memey tu memang cantik. Untung la dapat baju cantik2 cmtu.




Kalau saya kerja rajin2 mesti dapat baju secantik tu. InsyaAllah. Hehe. Walaupun saya tau bukan baju tajaan Vera Wang. Mirip2 pun boleh la. Hehe.




eh ntah ape2 merepek petang2 cmni. Huhuhu..


chow chin chau!



as-salam~~

2 comments:

Nurulbadiah Lai said...

cantik giler!

miss shizakiena said...

nurulbadiah lai : memang cantik sgt! mutiara2 kt baju dia sgt gojes!