Thursday, September 8, 2011

159 Kecohnya raya!

Thursday, September 8, 2011


Assalamualaikum semua!

Amacam korang punya raya? best tak?

Saya punya raya simple saja. Raya 1st hanya stay dirumah. Cuma petang tu adalah pergi beraya kakak yang sulung dan rumah nenek. Pastu balik dan stay dirumah tengok tv. Raya cerita kt tv best2 woohhhh. Hehehe

Pastu raya kedua pergi beraya rumah makcik2 tapi takde amik gambar pulak. Huhuhu..

Saya sebenarnya tunggu kt rumah takde orang baru keluar beraya dengan kawan2. Best giler dapat keluar beraya dengan kawan2. Ada kawan yang 11 tahun tak jumpa. Bila dapat jumpa memang havoc la. Kecohnya raya!

Malas la nk cerita lebih. Layan gambar je meh! =)
Ni entry penuh gambar sahaja ok. Malas nak buat part by part. Weeekkkkk...=p


rumah nenek



bergambar kt ruang depan rumah nenek...hehe


ni pun sama
























susah sgt nk susun bg cantik...hahaha




budak depan je gambar takde yang spoil..lain semua spoiledddddddd...hahaha








best shot of us!




alongs family










abg adis family






























kawan2 yang dtg beraya kt rumah



ya allah rupa mcm aku punya anak...hahaha...




uihhhhh gitu la raya saya. Gamat di buatnya. Tapi sedih sikit sebab masa beraya dengan kawan2 tu terlupa nk tangkap gambar daa. Aduh ralat betul lah!


Tunggu raya tahun depan la baru tangkap gambar baru! Hehehe




Saya tau raya korang semua meriah jugak. Tak payah tanya pun saya tau dah. Hehehe...


Sampai situ je lah yoo. Sorry full of pics!



as-salam~~

2 comments:

noor syazwani zakaria said...

selamat hri rya aidilfitri.maaf zahir batin. ;b

miss shizakiena said...

syazwani = selamat hari raya maaf zahir batin jgk...=)