Saturday, August 27, 2011

158 Bila kami berempat

Saturday, August 27, 2011
Assalamualaikum semua..



Amacam sedara mara korang dah sampai kampung?

Adik beradik dah sampai rumah belum?

Ada yang bawak kuih raya tak?

Ke ada yang balik kampung bawak badan jek? Hikhikhik



Mula2 saya bangun pagi cm takde mood nak raya sangat jek sebab saya sorang2 jek kt rumah. adik beradik tak sampai lagi. Tapi terpaksa jugak setelkan kerja2 rumah.


Bila petang baru diorang sampai. Haaa baru semangat sikit kan. Baru mood nak datang. Berdesup terus datang semangat tu. Tapi kakak2 jek yang sampai. Abang2 balik lambat sikit.


Bila yang mak dara n anak2 dara ni semua ada kt kampung, masing2 duk padankan badan sebab masing2 dah GEMUK! Hahaha

Puasa ke tak puasa badan tetap naik. Hahaha



Bila masuk dapur mak yang sempit tu melekat bontot sebab masing2 dah gemuk. Hahaha. 









Tapi gemuk taklah gemuk sangat! Korang jangan fikir bukan2. Hikhikhik




kami tak besar sangat kan?? muahahahaha
kami cun jek..=p










mula dari sekarang keje masak memasak bukan kerja saya lagi. Kerja mereka2 diatas kecuali saya. Kahkahkah!!






ok tata!



as-salam~~








No comments: