Tuesday, August 23, 2011

155 Projek Kad Raya

Tuesday, August 23, 2011
Assalamualaikum!

Sekarang saya happy sebab rumah saya makin cantik sb ada buat renovation sikit2. Tapi buat masa sekarang tak siap lagi. Saya cakap kat ayah nak cat pintu tapi cat ayah tak beli. Raya lagi seminggu kan. Sempat ke saya nak siapkan pintu2 ni. Kat rumah ni dah la banyak pintu. Huhuhu

Semalam saya siapkan projek kad raya. Rindu kt kawan2 sana. Nak2 untuk yang sama2 belajar kt UiTM Sarawak dulu. Kalau dulu duduk kolej kediaman, kad raya ni main2 pas2 jek. Kelakar betul. Tapi ada jugak yang malu2 kucing main selit2 kt beg. Tengok2 ada kad raya dalam beg. Hehe

Sekarang ni masing2 dah jauh. Ada yang kt seberang laut. Tu yang teringin sangat nak hantar kad raya kt diorang. Baru feel kan siap tampal2 setem2. Hehe

Tapi bukan kawan2 belajar kt UiTM Sarawak jek. Kawan2 sekelas yang belajar kt UiTM Shah Alam pun ada gak. Siapa2 yang ada bg alamat la. Hehe










kad raya masih ada stok. Siapa2 nak kad raya bg lah alamat!










ok bye!

Selamat Berbuka Puasa Semua!

2 comments:

Mohd Khairi Khadzir said...

ni alamat saya

D 19, Kampung Parit Laman, MK4, 83500, Parit Sulong,
Batu Pahat, Johor

heee.....

eimanhikmah said...

khairi = tgu yer kad saya sampai...amboi kumpul kad raya blogger eh...hehe