Thursday, August 4, 2011

148 Lepas buka puasa makan durian pulak!

Thursday, August 4, 2011
Assalamualaikum semua!

dah kenyang semua?

buka ape tadi?

saya makan lauk semalam. Semalam mak masak lebih, ada sup ayam dan sambal tempe. Mak recycle balik jadi lauk hari ini. Kisah? Saya tak kisah langsung. Sedap ape. Bukan lauk basi pun. Hehe. 

Tak kisah pun mak hidang ape untuk berbuka, bertambah jugak nasi. Hehe. Sebab mak masak ape pun sedap jek! Hehe

Lagi pun macam ni boleh elak membazir kan. Betul tak? Pastu lauk tu semua habis licin. Bagus kan. Sekarang kt rumah ni kitorang bertiga je. Saya, ayah saya dan mak saya. Jadi masak simple2 sudah. Hehe

Bazaar? Ahhh malas la nk pergi. Kang beli macam2 membazir jek. Tak best. 

Korang nak tau sekarang ni lepas buka je terus ngadap durian. Apa kes?

Wahhh makin gemuk lahhhhh!

Hahahahaha....
Pernah masa tu makan durian jumpa durian yang pelik2. 

Korang tengok ni ehh...

masa mula2 ingatkan busuk tapi rupanya dalam durian ada duri lagi..huhuhu

walaupun cmni tp isi durian ni sedap giler!

pastu tengok durian ni ada banyak pangsa. Puas makan!

lepas dikira ada 12 pangsa! giler lah!


korang pernah tengok durian cmni?

ke saya jek yang jakun sangat. Hahaha

ape pun ni pengalaman la kan dapat tengok durian cmni. Hehe



eh dah dekat kul 12 malam lah.

Time to sleep. Nanti kang susah bangun sahur. Keh keh keh

Gudnite everybody!



Bye!

As-salam~~














No comments: