Saturday, July 30, 2011

146 Titian Kabur buat aku menangis!

Saturday, July 30, 2011
Assalamualaikum semua!


Malam2 cmni rugi lah kalau tak layan drama touching2 kan. Hehe


Mula2 tadi tengok cerita Tahajjud Cinta kt TV3. Tapi cerita tu tak touching la sangat. Boleh la.


Pastu tertekan pulak TV2, alamak ada Rozita Che Wan. Saya suka dia lah. Sebab dia cantik. Cantik tau. Cantik sangat. 


Mata dia lawa. Suka tengok. Siap ada tahi lalat bawah bibir.


Eh dah melalut pasal Rozita Che Wan pulak. Hehehe


Sebenarnya saya nak bagitahu yang saya baru je habis tengok cerita Titian Kabur. Si RCW tu berlakon.


Kisah kakak yang menganggap diri sempurna. Sampai sanggup membuat keluarga dia berkecil hati dengan dia termasuk suami dan anak dia.


Last2 dia kena cerai dengan suami dia.


Pastu dia dapat balasan dari semua perbuatan mungkar dia tu.


Hukhukhuk. Cerita ni sedih.


Saya tengok sampai nak ternangis. (Oooppss padahal dah nangis sikit) Hehehe


Camni la cerita melayu yang best. Penuh dengan tauladan dan iktibar.


Saya tersentuh! Sob sob sob..






dia sangat cantik kan??





ok la saya nak tidow dah. Sok ada urusan kena setel! 


Chaiyok!!






as-salam~~ 


dan


selamat malam.....

No comments: