Monday, July 25, 2011

143 Hitler pun baik tau!

Monday, July 25, 2011
Assalamualaikum.....


Saya dah kenyang. Makan tomyam udang mak masak tadi. Hehe. Sedapnyeeeeeee.....Hehehe


Dah lepas makan terus lepak depan laptop lagi. Tapi tv kt depan sana on jek. Membazir jek. Tapi kalau off sunyi pulak rumah ni. Tatotttt...Hehee..


Ni lah kalau dah jadi anak tunggal dari enam beradik ni. Bila semua orang takde kt rumah, memang tak tahu dah nak watpe. Hehe


Duk godeh2 blog orang, jumpa satu artikel yang tunjuk gambar2 Hitler. Ohhhh rupanya Hitler juga manusia yang baik. Taklah sekejam mana pun. Alaaa kalau dah manusia, dalam hati sanubari mesti ada sifat baik kan. Sebab tu isteri dia pun cantik dan jatuh cinta kt Hitler ni kan. 



















ni mungkin masa dia jadi pemimpin dulu. Tetap berjiwa rakyat kan. Hehe










saya tau ni entry copy n paste. Sekadar berkongsi cerita!




as-salam~~




tata!

2 comments:

アヌム ちゃん said...

anak tunggal dr 6 beradik..camno tuh..heee

eimanhikmah said...

FMTY = tu maknanya, walaupun ada 6 beradik tp sy sorg jek tgl kt rumah...yg lain semua keje luar...ngeee~~