Saturday, July 16, 2011

137 lamanya tak update blog..rindu!

Saturday, July 16, 2011
Assalamualaikum....


saya lama tak update blog...rindu!

kadang2 sebelum tidow terfikir yang saya tak update blog lagi..tiap-tiap malam fikir  camtu..sudahnya dekat 2 minggu tak update blog...huhuhu...

terima kasih kepada yang sudi singgah...kadang2 saya bukak dashboard masih ada yang drop komen...terima kasih banyak2...hehe

kenapa tak update blog?sebabbbbb saya tak tahu nak cerita apa...alaaa takde cerita sangat..kadang2 tu ada terfikir nak update pasal sesuatu perkara tapi ntah la...bila nak tidow malam terus tak jadi cerita dalam blog....

lagi pun sekarang saya tidow awal tau! hehe

nanti kalau ada cerita best saya update lagi la ok...

mish2 u all!!

saya nak tidow dah...gudnite!

ni lagu dulu2 masa kite semua zaman remaja lagi...sape ingt??

khas untuk semua!

tata!

insyaAllah pasni saya akan rajin update blog...tunggu ye!





p/s dulu kalau tengok video klip lagu ni saya akan tengok berpuluh2 kali..haha

2 comments:

muhamad hanif said...

kenapa tak hupdate..


mencik ah !!

eimanhikmah said...

busy la hanif.....huhuhuh