Wednesday, June 22, 2011

129 Pusat Hidupan Liar Semenggoh

Wednesday, June 22, 2011

nama saya NORA...hehehe
teringat masa study kt Sarawak dulu...rugi kalau tak pergi mana2 jalan2 kan..jadi one day tu saya cakap kt lecturer saya, jom la kita wat trip pergi tengok orang utan n saya buat proposal dan lulus...seronok gila dapat pergi tengok orang utan...hehehe....

dalam bus odw to Semenggok


budak2 yg excited nk tgk orang utan..hahaha

ni dah terlebih excited!


bergambar kt tugu jap...hehehe



Nora duduk sopan2 sikit...malu! hahaha
a

take a pic with Nora...

sebelum balik tu berhujan pulak...basah kuyup!

with our lecturer

nak balik uitm dah.....tata!



orang utan ni ada kt semenanjung borneo je tau..sape2 yang nk tengok orang utan, pergi la Sarawak....Maju la Sarawak untuk negara! hehehe





p/s saya dengar Nora tu dah mati sebab dia dah tua sangat...sian Nora....



2 comments:

anismelon said...

wa..best best..bile anis na dapat g sini pulak..na pg..:(

Nurul Eiman Hikmah said...

anis = nti anis pg la jugak...best tau..ye la sebelum org utan tu pupus kan....=)