Friday, June 17, 2011

126 tahniah anda berjaya!

Friday, June 17, 2011
Assalamualaikum semua!

hari ini mood ceria..semua yang harapkan dah pun berlaku..semua yang saya takutkan semalam sudah berakhir..and now saya officially grade from UiTM..yeay!

result kuar kul 9 pagi tapi saya bangun tidow kul 9 lebih, terus check result n saya sangat gembira! hikhikhik..result saya sangat ok..saya bangga dengan diri saya..hehe..

terima kasih mak kerana memberi penuh sokongan..terima kasih ayah kerana telah bersusah payah..kepada kakak2 saya yang banyak memberi tunjuk ajar..kepada abang2 saya yang telah memberi suatu pengorbanan yang besar untuk saya. (saya pinjam kereta abang2 saya masa saya study kt uitm dulu)..hehe..kalau takde abang2 saya yang sangat baik hati tu, cmner la saya nak ulang alik pergi kelas kan..hehe..

kepada kawan2 saya dari kampus Sarawak..terima kasih kepada Jesz, Najila, Iffah, Weeda, Lako, Nabila, Ag, Baya, Saleha, Kak Bai,Syu,Yazid, Faizi, Clement and Josh yang menjadi kawan yang sangat hebat..tahniah korang..kita sama grade and jumpa masa konvo nanti..

kepada kawan2 dari kampus lain iaitu Kampus Jengka, Kampus Sabah, Kampus Arau dan geng2 dari matriks...terima kasih jugak and korang sangat2 best!

tak lupa juga kawan2 yang sama supervisor saya iaitu Imran, Azam, Farhan, Paul, Fakhri, and Falex..terima kasih kerana membantu aku menyiapkan thesis..sebab dalam geng ni saya seorang sahaja perempuan kan..ala ala blur gituwww...haha..tak lupa juga kt Whendy, Ayunni, dan Zaidi kerana telah sama2 menjadi survivor bertolak ke Cameron Highland pukul 4 pagi dan sampai sana kul 8 pagi..kita memang hebat dan berjaya menangkap Diamondback moth dengan jayanya walaupun kita semua kesejukan dan mengantuk! haha...

kepada lecturer2 saya...terima kasih kerana telah memberi tunjuk ajar dan dorongan..kepada supervisor saya, Dr.Fauziah Ismail you are the great supervisor, sporting dan baik hati..hehehe..


ok dah dengan ayat skema itu...hehehe....malu saya!


tadi petang masa nak sediakan minum petang, mak saya borak2 dengan saya..mak saya cakap

'Mak tak sangka anak bongsu mak ni dah habis belajar la, mak bersyukur sangat..umur dah 23 tapi manja lagi..siap panggil adik..semua orang panggil adik..nanti nak kerja camner la..pastu nak kawen pulak'

saya yang dengar pun kelakar jugak...cam tak percaya kt diri sendiri pun ada jugak...hehe..ye la umur 23 tahun tapi manja kalah budak kecik!

ayah dengan mak dah sibuk nak pakai baju apa time konvo saya tu...nak tau tak yang ayah saya sudah siap hokeyyyyy baju dia untuk masuk dewan konvo saya itewww....over tau..ape lagi saya pun semangat la kan nak ada baju cepat2 jugak..kitorang sepakat nak pakai baju sama color tapi color apa saya tak mahu bagitau..tunggu bulan 10 konvo saya nanti yerrr..hehe..

dah boleh start design camner baju tu...wah wah wah...semangat giler!

cuma sekarang kena cari kerja..sebelum ni dah start cari jugak tapi takde rezeki lagi..takpe,kita tingkatkan usaha dan usaha..kalau ada rezeki mesti dapat..amin!

alhamdulillah sebab saya dapat mengharungi semua ini dengan jayanya..start dari masuk darjah 1 sampai darjah 6..pastu masuk tingkatan 1 sampai tingkatan 5..then masuk diploma perladangan kt UiTM Sarawak, yang mana 1st time berjauhan dengan family..berjauhan yang sangat jauh ok..haha..pastu masuk degree perladangan kt UiTM shah alam pulak..alhamdulillah..
gembira yang sangat gembira! hari ini senyum lebar sepanjang hari..hehe..

saya bagitahu semua ini cuma untuk memberitahu kegembiraan saya setelah habis belajar..bukan untuk bermegah jauh sekali riak..rasa kesyukuran yang sangat mendalam dalam diri ini..saya sangat berterima kasih kepada semua orang yang terlibat..sangat2 berterima kasih!


alhamdulillah......
hahaha over tau lompat2 cmni...tak sabar untuk konvo degree bulan 10 ni pulak...hehehe



as-salam~~~



5 comments:

alyaclumsy said...

congrats :D tak sabarnyaaaa nak rasa, hehe

aliya azizan said...

sama-sama - wakil geng matrik. eh bukan. wakil sume :)

Nurul Eiman Hikmah said...

aliya = boleh2...kita sumer geng kan...=)

Nurul Eiman Hikmah said...

alyaclumsy = sampai masa mesti dapat merasa juga..sabar tau...=)

Nurul Eiman Hikmah said...

ceq mas = terima kasih tau...=)