Friday, May 6, 2011

98 - hati besar konon tapi tengok cerita hantu terus kecut...

Friday, May 6, 2011
Assalamualaikum....


takutnyeeeeeeeeeee saya............


saya dah niat nanti lepas2 siap kemas rumah ni...kang mandi2 solat2 semua saya nak layan movie la...kan saya cakap hari ni honeymoon saya...takmau study tapi nak tengok movie...hehe

mentang2 malam ni malam jumaat, saya rasa saya nak tengok cerita hantu...tengok Senjakala...ala yang Zahiril Adzim n & Liyana Jaymay berlakon tu.....

tak tahu nape makin lama makin kecik hati...ehh silap2 hati kecik....mana tak nye tengok cerita hantu yang berduration 1jam 22minit tu saya tengok sampai 4 jam!

giler ke ape...mana tak nye bila part hantu keluar saya padam dan dengar lagu jap...kadang2 tutup n bukak earphone saya baca blog sampai part hantu tu hilang...hahaha....

kang kalau takut lagi saya pause dan konon2 tengok cerita lain...nanti rasa nak tengok balik, saya bukak balik cerita tadi dan lajukan kt mana tempat saya berhenti....kuikuikuik

lantok kamu la laa eiman janji bahagia! hahaha



cerita ni not bad...boleh la...sebab tengok sorang2 kan...memang la rasa takut....kalau tengok ramai2 tak takut sangat kot...kot la...hahaha



dah habis tengok dah...sekarang nak layan cerita jiwang2 pulak lah....hehehe

No comments: