Tuesday, May 3, 2011

95 - kisah kentang goreng pedas

Tuesday, May 3, 2011
Assalamulaikum....



ehmmm letih hari ini....study gila2 untuk final paper finance sok...alahai susahnya nak hafal formula tu...sabar je lah!

sok exam pagi...doakan saya boleh jawab yer...takut la....dah la exam kat dewan konvo...mak aihhhhh besar nyee!! saya tak suka tempat besar2 ni...saiko tol lah! hahaha

kalau cmtu, gamaknya saya hanya akan pandang kertas soalan sampai tembus la jawabnya....saya kan rabun, speck sudah patah, kalau pandang jauh2 saya akan pening....ceh! alasan jek!

tapi betul...punya lah dewan tu besar kan...semua benda nampak jauh...kalau dah rabun jauh...tak pakai speck mesti la pening kan....hehehe

yang penting esok kena fokus! yeah! i can do it!

kisah saya hari ni....balik2 dari study group tu saya rasa lapar...apa nak masak eh....hari tu ada beli kentang...jadi terfikir nak buat kentang goreng pedas lah...hahaha...

mula2 rebus konon nak bagi lembut..main bantai jek masak asalkan boleh makan....






taraaaaaaaaaaa......






hasilnya marvelous!!!

sedap sangat! hahaha...rasa terer masak jap!

bahan2 bawang n lada kering jek...kuikuikuikui...

ok lah...

nk mandi sebelum makan...

tata!

as-salam~~~

No comments: