Monday, May 2, 2011

94 - betul2 depan mata!

Monday, May 2, 2011
Assalamualaikum...



hari ni saya pergi study group lagi...lepas makan kenyang2 kt rumah saya pun pergi la study group ni...ye la takut tertinggal kan...masa tu dah kul 11 lebih...takut orang lain dah study banyak tapi saya baru sampai...nanti orang lain dah faham, saya pulak tak faham2..kan dah susah cmtu...


sampai2 kelas rupa2 nya geng2 saya tak sampai lagi...lega!

tak lama lepas tu baru semua orang sampai....dan tiba2 saya dapat satu call dari member, dia cakap nak amik balik buku yang saya pinjam...alamak! terlupa la nk pulang la masa sebelum pergi study group tu...terpaksa la keluar balik dari uitm dan hantar buku kt rumah dia....tunggu bawah blok jek n then kawan saya turun..hahha...

masa tengah2 syok drive nk ke rumah kawan saya tu...saya nampak kereta myvi putih keluar dari simpang menentang jalan....sepatutnya orang ke kanan tapi dia ke kiri....menentang jalan lah...saya pun pelik....tiba2 doooommmmm dia langgar kereta yang tengah lalu ke hadapan...dia langgar belakang kereta myvi merah....gila lah terus remuk! habis boot depan! saya yang nampak kejadian tu terus cuak laa....pehhhh dah lam cross jalan menentang arah pastu langgar kereta orang pulak....sian driver kereta myvi merah tu...saya nampak dia pegang kepala...sakit kott....


dan driver + penumpang kereta myvi putih tu semua perempuan...tak tahu nape diorang nk cross jalan tu...ehmmm nasib la....kereta dah total loss + langgar kereta orang pulak....

gigil2 jugak la saya nk drive balik uitm semula...cuak beb!

tapi kuatkan hati jugak la...sampai2 kelas terus bercerita dengan kawan saya....huhuhu

isk betul2 depan mata...gerun!





sempat snap gambar masa dh lepas hantar buku...huhuhu....








ok...as-salam~~~

No comments: