Sunday, May 1, 2011

93 - BINGO!

Sunday, May 1, 2011
Assalamualaikum....

hari ini saya pergi study group lagi....next paper susah jadi kena lah buat study group...biar senang faham kan...terima kasih kawan2 saya yang rajin melayan soalan2 saya yang ntah ape2 tu...hehe...ye la mesti la kena banyak tanya baru lah faham kan...

next paper tu banyak calculation..so kena hati2 n faham soalan baru boleh jawab...saya bab kira2 ni lemah tol lah!...huhuhu

nasib baik ada kawan2 saya yang baik hati tu! hehehe....(harap2 mereka baca blog ni sebab saya puji mereka!) hahaha

study dari pagi sampai ke petang memang menggugat jiwa tapi kami seronok!

finance...



saya n the geng....

study dulu laaa....



main bingo bila dah penat study!

saya main bingo! sembunyik!

tulis kecik2 sebab takut kantoi! hahaha

strategi kawan saya bingo! hahha

bingo saya....kalah jek dari tadi!

roda yang tak berapa nak impian! hahaha

peace!!






bila dah petang...dah penat...otak pun penat...badan penat...kami main BINGO! hahaha....main permainan bernombor jugak sebab dalam kepala penuh dengan nombor...tu adalah cadagan LAKO kawan saya tu....hahaha...kami sama2 menang...lagi pun main main2 jek....hehehe...ape2 pun seronok la...sok sambung study lagi...ada beberapa chapter tak cover lagi....

ok tidow2..kena cukup rehat untuk study esok lagi..=)

ok! selamat malam...

as-salam~~~

No comments: