Sunday, May 1, 2011

92 - saya juga gula-gula!

Sunday, May 1, 2011
Assalamualaikum.....

ni entry sebelum tidow...hehe


sekarang ni kecoh dengan kewujudan k-pop malaysia yang dikenali sebagai 24:7 & GULA-GULA...yang gula-gula tu seriously comel la..tapi saya tak dengar lagi diorang tu nyanyi...ada dalam youtube ke?haha....teruk betul kalau tak tengok lagi...orang tengah femesh tu! hahaha

kalau 24:7 tu ehmmm ehmmm ehmmm....tak tahu nak komen ape...sian kt mereka sebab mendapat kutukan yang MELAMPAU! memang teruk giler kena kutuk la...saya taknak cakap2 ape...sebab tak nampak lagi hasil kerja mereka kan..nyanyian nya...tarian nya...sumer lah! kalau ok bagus la...kalau tak ok...opppsss no komen!

yang gula-gula tu memang imej mereka nak seksi eh....ehmmm tak tahu la...sukahati mereka lah! hehehe....



sebenarnya kalau mereka tu Gula-gula, saya juga gula-gula..hehehe....




bukan nak cakap saya 'gula-gula' yang tu tapi gula-gula yang manis dipandang...hahaha....perasan jap!


ok nk tidow!
gudnite!

2 comments:

Anonymous said...

salam..mmg terbaik la eiman..aha ha ha ha..lain kali kita main bingo lg..

Nurul Eiman Hikmah said...

hahaha...ada anonymous dalam komen aku...sok kite main bingo lagi...hhe