Wednesday, May 25, 2011

117 Karak

Wednesday, May 25, 2011
Assalamualaikum semua!

update malam2 lagi...update malam2 buta cmni ada orang baca ke?ni je la waktu terluang yang paling lama untuk saya update blog ni..hehe...siang2 busy nooo lah!

sok hari khamis..korang tau tak ape benda yang best kalau sok hari khamis untuk seorang yang minat giler tengok wayang? ehhh mesti lah sebab sok ada movie baru kuar....sok 26 mei 2011 akan menayangkan filem terbitan KRU bertajuk KARAK.



cerita hantu hantu wehhh...takut takut takut....hehehe...belum tengok dah takut...apadaaaa.....

cerita ni mengenai student kolej yang nak balik kolej kt KL tapi tersekat kt jem pastu lalu jalan lama yang berhantu..jalan karak la tu...huhuhu..

sebelum ni abang saya pernah takutkan saya kt federal highway tu ada wolkwagen kuning tu...mau tak kecut kalau dah balik kul 12 lbh malam..mau taknya saya pasang IKIM.FM je sepanjang jalan...hehe...kang tak pasal2 saya ternampak wolkwagen kuning takde driver pulak....kuikuikuikui....

tapi kan...tapi kan...ehmmm saya dengar kes wolkwagen kuning tu highway jelapang....tapi apasal boleh tersesat kt karak pulak eh....kata nya wolkwagen tu ada kt terowong yg panjang tu kt highway ke ipoh tu....alaaa tak ingt nama tempat (sebab saya oghang johor naaa bukan oghang utara...hehehe)

tapi tak kisah la kt mana2 pun janji saya tak terserempak dengan benda alah kuning tu..hehehe...

memandangkan saya kt kampung ni, aktiviti untuk menonton wayang memang takde lah..jadi tak dapat la nk nonton nye ni haaa...sob sob sob....sedih! donlod je lah...wakakaka....

kalau sape2 yang berada dibandar yang ada panggung wayang moh le pergi esok yer! selamat berhantu hantuan...hehehe
ok selamat malam!

as-salam~~




6 comments:

Chegu Zubir said...

cerita wokswagen kuning memang kita dgr dr kecik lagi

Nurul Eiman Hikmah said...

ye ke...tp kan dgr cerita tu hway jelapang ke hway karak ek?

Atika Farha ;D said...

Tak suka cerita hantu! Hihii. :)

Nurul Eiman Hikmah said...

hehehe...kne berani la...saya pun takut tp berani2 kan...

izyan yasmin said...

cam takut je , dah lah lalu highway ni kalau balik umah pak cikk .

Nurul Eiman Hikmah said...

hahahaha...buat tak tahu je la...baca bismillah byk dan selawat byk2...=)