Saturday, May 7, 2011

103 - adik sayang mak

Saturday, May 7, 2011
Assalamualaikum....

hai hai hai...selamat hari sabtu...korang dah makan belum? saya dah...hehehe...masak simple simple jek la...asal kenyang sudah...Alhamdulillah.....



adakah hari ni hari Ibu? saya tengok kat iklan siap ada nyanyi2 lagu I Love Mama I Love Mama....betul la kot....hehehe.....

ok..saya bagi ucapan ringkas je la....

Mak,
adik sayang mak sangat2...mak jaga kesihatan tau....adik tau mak memang jaga kesihatan pun sebab mak slim mlim sampai sekarang..hehehe..adik tunggu mak datang sini...nanti kita pergi jalan2 kt Cameron Highland ok....I LOVE U SO MUCH!

masa jalan2 kt indonesia  (for the first time saya baru nampak rupenya ayah saya yang kt belakang kain tu, selama2 ni tak perasan pulak..hahaha...ayah watpe tu ayah?kire rupiah ke?hehehe


mom with my bro, wafiq

during my diplomas convo



i love u mak!


dalam hari khamis ni mak saya dtg shah alam sebab akak saya konvo...hoooraayy hoorraayy....pastu pas konvo tu kitorang sumer plan nk pg jalan2 kt Cameron Highland...hoorraaayyy hhooorraaayyy lagi....ehehe....

rindu sangat kt mak saya.....

tak sabar nk balik kampung pastu tidow dengan mak saya...yup saya masih tidow dengan mak saya...kalau saya balik kampung, ayah saya kena mengalah sebab saya cakap kt ayah nak tidow dengan mak...hahaha....dan ayah terpaksa ter 'rela' bagi saya tidow dengan mak...hahaha

mak saya masak sangat sedap....jadi memang tak sabar giler nak balik kampung....huahuahua....dah boring dengan masakan sendiri....jadi nak rasa mak pulak yang masak....jangan balik kampung saya tetap kena masak sendiri sudah...hahaha....tapi saya tau mak saya baik....mengampu nih!

ok lah...

oopssss sebelum tu saya nk ucap jugak 'SELAMAT HARI IBU KEPADA IBU IBU DI SELURUH DONIA INI' cheewwwaaaahhh....



ok....


as-salam~~~

3 comments:

msredcheesecake said...

msred kalu tengok hindi, baru kuar tajuk da nangis da...kakakaaa...over btol...

EnY YuSniZaR said...

hi salam ziarah dan follow..

minat hindustan gak =))

fRaMe+LenSeS said...

terbaik perkongsian ni. terima kasih. ;D

Nadh suka dengan blog kamu, perkongsian kamu, Jum Nadh nk pomot, join contest Aku Ingin Berubah sahabat Nadh,,.

Mungkin kita leh sama-sama sampaikan message positive pada masyarakat dengan perkongsian dalam ni plak.. :D