Thursday, April 28, 2011

88 - Happy Besday Nurarfa Kadeja....Ucu Loves u!

Thursday, April 28, 2011
Assalamualaikum.....

hari ni saya lebih fokus kepada exam saya saja....habis exam saya pergi makan dengan kawan2 pastu hantar mereka balik hostel, saya terus balik ke rumah....

exam tadi??fuhhhhhh....

soalan dia out of expectation....isk isk isk.....ntah ape jawab tak tahu la...hehehe...
janji sudah selesai 1 paper...

tadi tu paper engine ye....korang bayangkan nk kne belajar pasal engine...susah tu..bagi saya susah la...hahaha

ok2 paper tu dah lepas...sok ada paper lagi....jap lagi baru sambung study...hehehe

balik2 rumah tengahari tadi saya touch up balik tidur yang tak cukup sampai ke petang...haaha...hamek ko!

at least kita kena rehatkan otak jap kan....hehehe...alasan jek tu!

ok la straight to the point....tadi lepas tengok FB my sis baru teringat hari ni besday anak buah saya...nama dia Nurarfa Kadeja Hamzah....sudah 3 tahun budak kecit tu...hehee...saya panggil dia cikpah sebab dia kepoh macam makcik...haha...dia adalah anak ketiga along saya...hehehe


rindu kt dia...sebab bila saya balik kampung dia akan curik patung saya dan simpan dalam bilik dia..haha..n nanti dia ngaku tu patung dia...haha....

kalau pergi rumah dia lagi la...baru nampak kereta saya datang dia dah jerit2 kuat2 panggil UCU UCU UCU!! haha...sweet sangat...

kalau datang mood dia balik habis la kena peluk2 cium2...kalau dia takde mood nak dukung pun dia taknak....hahaha

saya kalau datang jahatnye...malam2 dia tidow pun saya pakaikan skirt...haha...budak kecik kan comel pakai skirt dengan pampers dia tebal2 tu kan...nampak tonggek jek...kekeekke...

tapi nanti ayah saya mesti marah...nanti ayah saya cakap 'ingat tak sejuk ke budak kecik tu tidow pakai skirt?' nanti saya jawab 'ala dalam rumah nak sejuk ape'...padahal dia tidow dalam aircond confirm la sejuk kan...hahaha...sian Cikpah ucu dia kenakan....hehehe


cikpah,
ucu nak ucapkan happy besday yang 3 tahun..jangan nakal2...biar kepoh tapi jangan degil ok...hehe..nanti ucu dah kerja ucu belikan skirt banyak2 untuk cikpah ok....
nanti dah besar sikit boleh pow paksu belikan kasut adidas pulak...hahaha...
bulan depan ucu balik kampung kita pergi makan waffle coklat ok...hehehe
pastu ucu belikan belon tiup2 kt Chop Guan Seng depan rumah nenek tu...heheh

I LOVE U CIKPAH!!

6 bulan

ain, cikpah n alia


setahun


ok good girl...dah pandai berenang!

oh oh oh help me!


cik pah with her acik



i-City




with her Mama

and lastly with her lovely Ucu..hehehe




ok done!

nak study!

ok...

as-salam~~~

No comments: