Wednesday, April 27, 2011

87 - doakan saya boleh jawab exam yer

Wednesday, April 27, 2011
Assalamualaikum...


esok dan lusa saya ada 1st n 2nd paper....nervous!!

tapi saya harap saya boleh jawab..
saya dah study...tapi makin study makin banyak benda saya rasa tak tahu...
tapi InsyaAllah saya boleh...

korang semua doakan saya ok....



YA ALLAH, ANDAI KEGAGALAN MENJADI FITNAH PADA AGAMAMU, MAKA CEMERLANGKAN KAMI DALAM SETIAP PERBUATAN...

ANDAI KEJAYAAN KAMI MEMBAWA KAMI JAUH DARI ISLAM MAKA ENGKAULAH YANG BERHAK MENENTUKANNYA KERANA KAMI MENGIMANI APA YANG KAU TAKDIRKAN...TIADALAH SIA SIA MELAINKAN ADA HIKMAH YANG BELUM TERSINGKAP NILAINYA...AMIN...









hehehe....study konon!!




ok lah nk study dululah!

as-salam~~~

6 comments:

Raja Syakirah said...

All the best dear!! wish me luck too =). esok killer paper. all the besst!!

Nurul Eiman Hikmah said...

ok2....good luck..jawab exam elok2...sok paper yg kedua killing me before paper finance..hahaha...

cik wiwiz said...

Selamat menjawab exam dengan tenang ye! All the best :)

Nurul Eiman Hikmah said...

thanks cik wiwiz.....doakan saya yer!

Dr Mohd Hafiz bin Dato' Osman said...

All the best Nurul!!

Nurul Eiman Hikmah said...

thanks dr mohd hafiz....dah selesai exam...sok ada paper lg....=)