Friday, April 22, 2011

76 - Red Queen

Friday, April 22, 2011
sape tengok cite wonderland??

saya tak tengok pun...hahhaa

tapi sangat suka dengan style the red queen.....MERAHHHH MAK NGAH kan...hahaha....

ntah bila dapat tengok cite tu....

wehhh tolong weehhh sape ada softcopy silalah bagi untuk saya tengok....huhuhuhu....

masa cite ni kuar kt wayang tapi saya ajak orang tengok semua orang taknak tengok means saya takde teman nak tengok lah!

hukhukhukhuk...nangis time tu la.....

sekarang.....

dah jatuh cinta dengan the red queen ni....

sebenarnya saya jumpa gambar dia masa google2 kt google...hehehe....

dan....

malam ni baru jumpa yang wallpaper punyeeee....suke2 suke2....hhiiippppp hippppp hoorrreeyyyy......

ape lagi terus la wat wallpaper.....

sebelum ni bertahan dengan wallpaper since dari laptop diformatkan...hehehe....

takpe2...malam ni pecah rekod la...kite tukar wallpaper the red queen....hehehe....

bila tengok muka the red queen ni rasa mengepretasikan <<< suka hati jek cipta perkataan...hahaha....

ok2 sambung...aku mengepretasikan yang the red queen ni sebagai orang yang selamba badak suka hati mak bapak aku nk watpe pun aku punya suka lah....hamboiiii bukan main panjang lagi aku mengepretasikan...hahaha....

cmtu la aku rasa walaupun aku tak tengok pun cite ni lagi...kekeke...

aku rasa kt astro movie ada kot....takpun tunggu raya nanti ntah2 kuar kt tv for free kan...boleh tengok dan menengok betul ke tak ape yang aku mengepretasikan tu...hahahaha......

ehhh jap2 korang kenal tak sape the red queen ni....ok2 meh2 aku show jap selepas the red queen ni jadi wallpaper dan jadi profile picture aku kt facebook aku...hahaha....









haa gitu la cite nye!

hehehe...

dari mata dia sampai ke mata dia memang saya adore sangat...heheh

ok la selamat malam!

as-salam~~~

No comments: