Tuesday, April 12, 2011

69 - Dinner Part 6

Tuesday, April 12, 2011
Assalamualaikum semua....

sepertimana yang semua orang tahu...malam tadi fakulti saya ada dinner malam gilang gemilang FPA....ye ke nama dinner tu cmtuh?suka hati aku jek....hahaha

majlis berjalan dengan lancar....majlis 3 in 1 sebab dalam majlis tu ada jugak majlis dekan n majlis sambut lecturer yang nak bersara...

majlis ok...tak mau komen2 lebih2...hahaha...MyEm0.ComMyEm0.Com

kitorang part 6 menyanyikan lagu Teman...MyEm0.Com

seronok la nyanyi ramai2 atas pentas...saya malas la nk tulis panjang2...tak larat...ni pun amik masa tgh wat thesis...hahaha....

rileks2 jap la kan...

layan gambar je la ok...

to fateng amik la gambar kt sini jek...hahahaha...MyEm0.ComMyEm0.Com






























hahaha..terupload byk pulok...kes happy sgt la ni...kalau happy sgt kena upload gambar banyak2 eh...hehehe...

tu la kawan2 saya yg cun melecun siap dengan lipstick merah terang lagi....hahaha....


ok la...nk tidow dah....

gudnite....

as-salam.....

No comments: