Tuesday, March 29, 2011

55 - hari2 nak semangat baru!

Tuesday, March 29, 2011
Assalamualaikum semua!

hehehe...rasa mcm ok sikit blog ni tak serabut sangat...sebenarnya nak macam ni je...sebelum ni tempalate blog tu serabut la...hehehe...

sekarang cm ok...purple...sweet...simple...

suka yang mcm ni...

sebelum ni rasa tak best pulak...

blog lama yg tinggal kenagan...hukhukhuk





tu gambar blog lama yg dah tinggal kenangan...hehehe..sian dia kena buang kan...



ehm nk tidow dh...sok saya ada pertandingan reka cipta...caya la eiman masuk pertandigan reka cipta siottt...hahaha



p/s : sekarang ni rasa semangat jek...sebab saya sentiasa ada benda baru saya buat dan benda baru saya dapat...dengan lambakan baju baru...yang takkan pakai baju yang sama selama beberapa bulan..<<< tipu sikit...ahaks! hari ni dapat jaket fakulti yg baru....dapat seluar baru....cardigan baru....dompet baru....dapat poster baru...dapat sticky note baru...tadi ni wat template blog baru...waaahhhh suke2....hehehe

pasni kena beli baju hari2 la kalau nak hari2 semangat!!

No comments: