Sunday, March 27, 2011

53 - kapunnnkkaaapppp....siam mali

Sunday, March 27, 2011
Assamualaikum semua....

mule2 kne bg salam...lebih afdal katanya...hehehe...
jawab yer....

lapar...
sampai2 sana memang banyak pilihan makanan.....aku tergoda! auuwwwww...

fuihhhh lamakkkkkk...mmg cam siam siot....dengan sumer orang cakap siam....aku wat2 faham je lah.....

korang nak tahu makan saya makan ape...ni kes tergoda tgk meja depan makan ape...amikkk ko makan tak hengat dunia...MyEm0.ComMyEm0.Com




saksikanlah orang2 gemuk makan dengan rakus nya...hehehe...




1st : udang yg rangup giler!


2nd : mangga pulut.....

3rd : meehoon tomyam yg kawww giler!

budak yg 1st time makan mangga pulut...excited!




saya memang excited sebab dapat makan mangga pulut tu...sebab hari tu ada blogger ni cakap dia makan benda alah tu....happy giler!

nak tapau satu la...pas habis makan sumer dah full tank tak jadi nak tapau..saya cakap kt abang nanti nak makan sini lagi...hehehehe....


satu hari tersenyum sebab makan mangga pulut tu...kekekeeke...

lain betul perasaan orang yang kuat makan dapat makan ape yg dia nak makan....MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com



perut kenyang senang hati!






tu cerita semalam la kan....






hari ni pun nak makan lagi tapi hari ni masak sendiri!


yannnaaadddeeeyyyy....






k lah!





as-salam~~~

No comments: