Friday, March 25, 2011

52 - hot hot hot..

Friday, March 25, 2011
Assamualaikum semua...


alahai lama naa tak update...last 2 ke 3 hari lepas....
aduh kebusyan melampau....tiba2 sumer datang bertimpa2 sampai saya penyek...oopppsss penyek kt mana tu...hahaha...aduh macam2 hal la lately ni...naik serabut kepala otak...sumer kena setelkan on time...aduh leceh la...MyEm0.ComMyEm0.Com

dengan keadaan cuaca kt shah alam ni yang tak menentukan lagi la mengharu biru hitam kan hari saya....rasanya dlm minggu lepas shah alam hujan jek siang...cm syok jek...ye la hari2 mendung jek...takde la saya risau pasal kereta nk kering air ke...ini merujuk kepada kisah kereta saya yang breakdown masa hari panas terik...hahahaha...tapi sekarang shah alam dh start panas balik...panas melampau ok...rasa2 kalau nak masak lempeng atas bonet kereta boleh layan kot..hahaha...MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com

sampai2 rumah terus rasa nak pitam...huhuhu...tipu2...saya kuat jek..mana ada nak pitam2 ni...pitam sambil bermimpi atas tilam adalah...hahaha...

sekarang ni sibuk dengan IID...kena wat poster la...bahan projek la...ingat dah setel dengan thesis lega lah...sebab fikir nak siapkan data analisis jek...uuuiiiihhhhh <<< itu mengeluh ok...huhuhu...tapi kena masuk IID tu pulak...makin banyak keje la jawabnya...haaa nak tunjuk rajin sangat kan...amik ko...hahaha...poster pun tak siap lagi...terbuat colourful sgt...ingt nk lah meriah2 gitu tapi salah format...ko ingt ni poster nak kawen ke nak meriah2...hahaha...ni poster akademik la eiman...sila fahamkan konsep tu yer...hahaha...MyEm0.ComMyEm0.Com


orang lain dh nak siap data analisis..saya masih lagi main2...ape nk jadi ni...aduhai...<< mengeluh lagi...isk tak baik lah! dan... kalau korang sumer nak tau,minggu depan ada jugak test...2 test...luckily test yg ketiga tu cancel..baru jek dapat tahu kat facebook tadi...terima kasih la prof sebab memahami saya....ehhh buka saya saja tapi jugek kawan2 saya...ngehngehngeh....MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com

ooopppp lupa nak bagitahu eh....IID tu start hari selasa dan rabu....

dan...

eh dan lagi....

saya sebagai peserta pertandingan tersebut merupakan organizer pertandingan tersebut...walaweehhhh bior benor ehhh.....ada pulak cmtu....kang kami juga pemenang cmnor eh...hahahaha..bagus jugak kalau menang..abis cerita...terubat penat lelah ni haaa....hahahaa...MyEm0.ComMyEm0.Com





nape la malam2 ni panas jek...nak tidow pun susah nk lena...sebab tu saya suka sangat nk tidow malam tadi sebab malam tadi hujan...yeay!

tapi malam ni ape kes...tak hujan pun...angin pun slow2 sempoi jek...<<< peribahasa baru...kekekeke....MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com

rasa kipas dah pasang paling laju dh..nk pasang aircond takdak duit pulak...hahaha...

rupe2nye.......






bukan main lagi berhabuk nya....hahahaha...aduuhhhhhh apasal la terlepas pandang yang kipas tu berhabuk giler....<< alasan! bukan ke hari2 ngadap kipas tu...konon lettuw! hahahaha...ala takde masa nk bersihkan kipas tu....tunggu free gile2 baru ada mood nk bersihkan kipas...hehehe... saya selalunya rajin kemas baju...biase la orang banyak baju dan memang penggemar baju kan...hehehe...pandang bawah sahaja dan taknak pandang atas pun...kekekeke.... kalau ayah nampak ni abis la saya kena bebel dengan dia..kekeke....macam2 la dia cakap'ank dara pemalas....MyEm0.Com

ape ni kipas ni banyak habuk boleh kena semput la,

tak panas ke tidow kipas penuh habuk cmtu?' dan macam2 lagi....ooppsss skema sikit...hehehe

dan saya jawab 'xde masa la ayah'

dan ayah akan jawab ' makan ada pulak masa'MyEm0.Com

kantooooooooiiii kuat makan...kekekeke...MyEm0.ComMyEm0.Com

like father like daughter la...hehehe...sebab ayah juga orangnya besar tinggi...keturunan besar2....<<< nak jugak cakap keturunan besar2,padahal ko memang kuat makan la eiman...hahahaha..... rindu kat ayah... ada satu malam tu mimpi saya call ayah..dan panggil nama ayah pastu ayah saya sahut yer..pastu terus tersedar dari mimpi....MyEm0.ComMyEm0.Com

sekarang busy sgt...adik tak dapat balik...tunggu kerja adik siap semua adik balik tau...sebenarnya saya sangat manja dengan ayah saya....hehehe....*malu lah!MyEm0.ComMyEm0.Com




alamak!


tibe2 rasa lapar!

saya nak makan dulu la...tapi kena masak dulu...nak masak dulu baru makan...heheheh...

jumpa next entry....skrg busy sgt....

maybe lambat kot...hehee....

ok daa~~




assalamualaikum.....










sebelum makan saya sempat lagi minum milo yang panas menggelegak tadi...hahaha...layan milo panas2 syokkk.....=p


walaupun hari sangat panas!





MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com

2 comments:

da owner said...

weii..test ke 3 yg knsel test ape?

Nurul Eiman Hikmah said...

post harvest la....8 april br test....